نکات خرید موبایل

نکته های مفید در خرید موبایل

مقدار حافظه از لحاظ فنی اهمیت زیادی ندارد اما جوانان مهم ترین و بیش ترین طرفداران آن هستند 

درواقع مهم ترین فاکتور برای خرید موبایل بستگی به نیاز فرد بستگی دارد اما در حال حاضر تکنولوژی گوگل خوان و دیگر فیلد ای خبری از محبوبیت بیشتری برخوردار است،صفحه نمایش سیمای تمتم نمای گوشی را به نمایش میگزارد.

همراه بهتر

نکاتی که هنگام خرید موبایل به آن دقت کنیم:همخوانی موبایل بازندگی و فعالیت های شما در طول روزمره به طور مثال کسانی که شغلشان مسافرت را همراه دارد بهتر است یک گوشی هوشمند با امکانات GPS و صفحه نمایش بزرگ و همچنین عمر باتری طولانی تر را برخوردار باشد.

به شکل و طرح موبایل دقت کنید مدل های تاشو از صفحه نمایش محافظت میکنند اما بزرگتر هستند و به راحتی مدل های میله ای در جیب جا نمیشوند،منوها و اینترفیس های موبایل راهم بررسی کنید،قبل از خرید گوشی یه چرخی در منوی گوشی بزنید و کارکردن با ان را ببنید. 

اجزای مهم

به این نکات درباره اجزای  صفحه لمسی توجه کنید:

صفحه حساس به لمس:یک قاب شیشه ای شفاف با سطح حساس به لمس است قاب لمسی در این حالت به نحوی قرار میگیرد که منطقه حساس قاب ،منطقه قابل مشاهده صفحه نمایش را میپوشاند

کنتلر:یک pc کارت کوچک که ارتباط میان گیرنده لمس رایانه را برقرار میکند با دریافت سیگنال های مخصوص از صفحه لمسی آن ها را به علائمی معنادار برای پردازنده تبدیل کرده وازطریق پورت USBیاSerial به رایانه منتقل میکند.

درایور نرم افزاری:چگونگی تفسیر اطلاعات دریافت شده از کنتلر را برای سیستم عامل مشخص میکند.در تمامی فناوری های موجود اطلاعات از گیرنده حساس به کنترلر منتقل شده و کنتلر انها را به علائم معنادار برای رایانه تبدیل میکند درایو نرم افزاری چگونگی تفسیر اطلاعات فرستاده شد ازکنترر را معنا میکند.

حافظه داخلی

برنامه هایی که روی موبایلتان میریزید روی حافظه داخلی نصب نکنید

فایل های صوتی و تصویری راروی حافظه داخلی ذخیره نکنید،حافظه داخلی گوشی خودرا خالی نگه دارید این نوع حافظه ها حجم کمی دارند و اگر بیش از حد اشغال شود سرعت گوشی شما کند میشود.

هشدارهای پلیسی

گوشی موبایل خودرا از فروشگاه های معتبر و با فاکتور و جعبه تهیه کنید.

 

 

admin
آوریل 17, 2021